Yasemin17 terleme sıkıntısını ben de yaşıyorum yavrum da, doktorumuzla konuştum bu konuyu hususi, bebekler de metabolizma yetişkinlere nazaran çok hızlı çalışır, özellikle kafa bölgesi çok terler; uyurken oynarken emerken 2 yaşından sonra düzene girer terleme durumu dedi. Bi başka sebebi ise, Devit3 eksikliği olur terleme çoksa. Ama düzenli olarak d3 kullandığım için endişelenmemin yersiz olacağını söyledi. Sizde bu durumları göz önünde bulundurabilirsiniz, umarım bilgilendirebilmişimdir 🙏 sevgiyle kalın ❣️