pnr1451 arkadaşlar merhaba benim bebeğimden alınan topuk kanında tsh değeri 12lerde çıkmış yüksek yani sağlık ocağından aradılar tekrar kan alıcazda dediler böyle bir durum yaşayan ve normale dönen var mı?
Yazaksami pnr1451 sarılık olmuştu doğduğunda ve tsh yüksek çıkmıştı 1 gece hastanede kaldık sonra tekrar kan verdik düşmüştü. Yani fototerapiden sonra düştü çok şükür
Mehtap038 pnr1451 evet cnm aradılar tsh yuksek cıkmıs dıye bıda aldılar temız cıktı cogu kısıye boyle dıyolar korkmayın
Dderennn pnr1451 benimde oğlumda 12 çıkmıştı aylarca kan almaya götürdük. En son 19 a yükseldi. Sonra kendiliginden düştü şimdilik bı sıkıntı yok. Korkma düzelir inşallah
pnr1451 Yazaksami bizede sarılık sınırda denilmişti yatırmadılar o yüzden umarım geçmiştir çok sağolun
Klp Bende olmustu gittim baktılar tekrar dusmustu hatta 4 yasinq geldi yine test yaptirdim vitamin değerleri nasil diye tsh yuksek cikti sonrq baska hastaneye gittim ordada farkli testler yaptilar ordaki degerde normal çıkmıştı
pnr1451 Mehtap038 ay çok teşekkür ederim inşallah düşer yarın çocuk doktoruna götüreceğim. Hamilelikte benim triodim vardı ama ilaçla kontrol altına alınmıştı ondan kaynaklı çocukta da olabilir mi diye düşünüyorum