Kızlar sürekli emerek uyuyan bebem var bir yaşına girecek hep yanımda beşiği istemiyor uyuyunca salıncak alıp yatirsam sallayarak uyur kalır gece boyu diye düşünüyorum en azından iki yaşına kadar sizce olur mu bu salıncağı kullanan var mı svava sepet salıncak olarak geçiyor