Egeto Kızlar merhaba. Bebeğim 19 günlük anne sütü sarılığı dedi doktor. 10 gün önce 13tü değeri bugün tekrar test yapmaya gerek yok dedi. 90 güne kadar sürebilir ama tehlikesi yok dedi. Sizde durumlar nasıl? Kaç saatte bir emziriyorsunuz bebeklerinizi ?
Ebru-isil Egeto değerler düştüyse bir daha çıkmaz kolay kolay cok zor uyanıyordu ama ben doktor kontrolüne kadar 1-2 saatte bir vermiştim baya düşmüştü
Moonlightttt Egeto 3.ayda değeri 4tu.doktorun dediği gibi 3ay sürebilir ama 40i çıktıktan sonra korkma.gundu 1 buçuk 2saati geçirme aç kalmazsa artmaz zaten. Gece de 2 ayı dolduran kadar 3saati hiç geçirme derim . Ben gece de alarmı 1bucuk saate kuruyordum veya 2 🌸
Egeto Moonlightttt doktorumuz da gündüz 1,5-2 saatte bir emzir ama gece kendisi uyanmadan 3 saatten önce uyandırmasan da olur dedi
Moonlightttt Egeto en iyisini doktor bilir değeriniz düşmüş zaten risk görmedi demekki. Bizde anne bebek kan uyuşmazlığı da vardı,2ay dolana kadar artabilir tekrar demişti o yüzden de 2saati geçirmedim.eklemeyi unutmuşum.doktora güvenin siz