Kızlar bebeğim 4 aylık olacak yarın. Asla durduramıyoruz sürekli ağlıyor. Eskiden oyuncaklarla oyalanırdı onları gösterirken bile ağlıyor. Napsam fayda etmiyor. Atak dönemi diyorlar ama her bebek böyle mi gerçekten bizde mi bir sorun var anlamıyorum çok mutsuz olmaya başladım