drnerkn 2_kucukoglum sab simplex 4. aya kadar kullandık suan ihtıyac kalmadı hiç gaz sorunu yasamadım
emirinannesii nurse harveys ilk 1 ay cok iyi geldi bize hem bitkisel hem cidden bayağı iyiydi. ama ne yaparsan yap zamanla düzeliyor hepsi hikaye almadığım şey yapmadığım şey kalmadı 3,5 ay cektim bıçak gibi kesildi🙏🏻
Annemkuzum12 emirinannesii gaz sorunu olarak ne vardii acaba benim bebegim mama icerken kivraniyorr bazen oldugu yerde agliyorr ikiniyor kivraniyorr bunlar varmiydi
emirinannesii tabi ki benim bebegim kolikti valla 1,5 aydan sonra daha felaket bir hal aldı gaz olayı umarım kolik değildir bebeğiniz 🙏🏻 ıkınıyordu kıvranıyordu aynı süt içerken ayaklarını karnına cekiyordu