Bizde öyleydik ilk bir ay 😅 koca gün oturup hiç bişey yapmadan emzirdiğimi bilirim 😊 kontrole gittiğimizde 1 kilo almıştı 🧿😂 bende sizin gibi doymuyor mu diye düşünüyordum ama bebekler ilk zamanlar doyduklarını bilmezlermiş. Bi de tek bildiği aranma ve emme refleksi olduğu için kulağı ağrıyorsa , karnı ağrıyorsa veya annesine yakın durmak istiyorsa hep aranıyorlarmış.