Annemkuzum12 ben aptamil ile başladım çok gaz yapıyor diye hipp aldım o da tok tutmadı hemen acıkıyorlardı sonra BİM’in mamasını deneyeyim dedim bin pişman oldum öyle bir kustular ki hastaneye götürüp serum bağlattım öyle bir kusmak yani. En son bebelac gold aldım çok şükür hem tok tutuyor hem gaz yapmıyor