Talhaninannesiii En küçüğünü almaya calistim kızlar ama yinede 2-3 kilo geldi nasil muhafaza edebilirim tavsiye lütfen
-Gizem- Deletedmom8453 ben de baya düşündüm 😂 petek bal olsa buzluğa at demişler ne alaka diyorum 🤦🏼♀️
Monaroka Deletedmom8453 ahahah ben de. Millet kes buzluğa at demiş diyorum kapağı niye kesip buzluğa atsın 🥲
Talhaninannesiii Talhaninannesiii tek elle yazip tek elle bebe tutunca öyle yalnis yazılıyor sakiiinnn lutfen🤣🤣🤣🤣🤣