hurremsultann merhaba canım benim kızım ilk bronsitini 16 aylıkken oldu ve ondan sonra neredeyse 10. Oluşu suan 23 aylık her hasta olduğunda bronsite çeviriyor. Bende ilk zamanlar korkuyordum baya. Öncelikle şunu söyleyeyim iyileşmesi uzun sürüyor hele ki ilk bronşit oluşların da sonrakiler bu kadar uzun sürmedi. Tedavisi hep aynı oluyor önce öksürük için doktorumuz 3 gecelik bir iğne veriyor o kesiyor direk. Sonra sabah akşam öğlen buhar makinesi ilaçlarını veriyor. Birde sürekli burnunu temiz açık tutun. Baharını düzenli verirseniz düzelir başka yapacak hiç bisey yok. Zaten cok ileri düzey olursa hastaneye yatırıyorlar ama böyle biseye gerek duyulmuyorsa sadece bunlar var elden gelen