BeniSahteSevme Var mı tarifleriniz ben genelde muz oekmez ruseym veriyorum öğle akşam yemeği aradi ama farklı biseyler yapmam gerek bence😃
BirAlparslanAnnesi BeniSahteSevme ben 1 ara öğününü kuru meyve (kuru üzüm kuru dut gün kurusu)şeklinde veriyorum diğer ara öğününğde meyve şeklinde veriyorum bazen bir zerdeçallı kefir yada ayran ara öğünü oluyor bazende keçiboynuzu unlu kek yani öyle özel bişey yapamıyorum çünki ana öğünlerini yeterli yiyo ara öğünü hafif geçirmesi lazım 😊
Yasemin38 BeniSahteSevme sizin yediğiniz herşeyi yiyebilir artık. Kek kurabiye sebzeli mücver. Pankek krep
BeniSahteSevme BirAlparslanAnnesi bende canım kahvaltı da mutlaka bir yumurta yiyor zeytin salatalik az peynir ile sonra öğle çorba içiyor akşam yemeği ile arası uzun ya ondan farklı biseyler aradım vermek için genelde bende muz veriyorum iste
GozdemHilal Meyveli yulaf yapabilirsiniz,bebek keki,meyveli yoğurt ,meyve ben bunları veriyroum dönüşümlü
Dilos01 Deletedmom5284 benimki asla corba içmiyor surekli katı şeyler şimdi uyuyor kalkınca ne yemek yapaxam diye akla karayı seçiyorum bugun ku menüler nedir hanımlar ☺️Ben yemek türü yapıyorum genelde sonra meyve yiyor su içiyor emiyor derken akşam yemeği geliyor ortaya sadece sıkıntım öğlen ne hazirlicam derdi
cydcvk BeniSahteSevme cevizi az koymuşsundur canım tam ele geliyor. Bi de bebek keki yapıyorum. 1 kaşık ev yoğurdu 1 kaşık zeytinyağ 1 yumurta sarısı 2 kaşık pekmez (arttırabilirsin) 1 çay kaşığı karbonat yarım muz eziyorum(tarifte 1 elma ama çok sulandırıyor elmayla beceremedim) aldığı kadar tam buğday unu 7 malzeme sadece istersen cevizde ez koy içine 3-4 tane kağıt cupcakeler var ya onlara koyuyorum ikişer kaşık küçük borcama koyup yarım saatte pişiyo eline ver kendi yer kalanı ertesi gün kahvaltıda veriyorum
Naylonbranda Ya bebeği kuru fasulye nohut filan yiyen var mı çok merak ediyorum,mesajla kasıkla verdiğinizde yiyor mu
BirAlparslanAnnesi Naylonbranda ben yediriyorum 9.ayından beri sadece nohutta biraz korkuyorum onuda çatalla bi tersinden eZiveriyorum
RuzgarGulsah Naylonbranda Evet yiyor canım ben ek gıdaya başladığımda muhallebi tarzı sevmemişti direk verdim öyle alıştı şimdi gayet güzel yiyor.
Deletedmom5284 Dilos01 sulu köfte yapmayı düşünüyorum ben fırında, böyle minik bir borcam aldım bime gelmişti onda yapıyorum kolay oluyor borcamıda görsen çok tatlı ahha 😂
BirAlparslanAnnesi Dilos01 bende öğlen yemeğine mahluta yaptım yedirdim (benim oğlumda asla çorba içmiyo doymuyo çünki)akşamada kuru patlıcan biber kabak doldurcam ondan yer 😍
Dilos01 BirAlparslanAnnesi bizde de akşam menüde yarmak sarması dolma vsr da öğlen kaldık öylece farklı yemek tadı arıyor kızım aynı şeyleri yemek pek istemiyor Mahlut nedir tarif alabilir miyim