Buharda sebzeleri pişiriyorum. Robottan geçirip içine hipp 5 tahıl atıyorum. Avakado muz ve elma hepsinin yarısını çatalla ezip içine bebek bisküvisi ve hurma özü karıştırıp yediriyorum. Uyumadan önce de pirinç unu veriyorum . Yumurta sarısı veriyorum haftanın 3 günü peynirle beraber. Diğer öğünler de biberon maması ve kaşık maması. Arada da kavanoz maması veriyorum. Biz 4-5 aylıkken tadım yaptık ama yavaş yavaş. 3,5 aylıkken de kaşık maması yedirdik. Meme mama reddi vardı. Şuanda da 7. Aya girmek üzereyiz siz bu kadar yüklenmeyin bir anda