Merhaba anneler,
Oğlum 2 aylık akşamları uykuya dalmakta sorun yaşıyor. Gündüz yada gecelerde sıkıntımız yok. Akşam saatlerinde emziriyorum gazını çıkarıyorum hatta sab simplex kullanıyorum ama uyku sırasına gelince deli bir şekilde ağlayıp uyumayı red ediyor