Son123 1 yılsa asla yapamaz o kadar..kontratta yazan miktar veya tefe üfe yazıyorsa o geçerlidir..5 yılın üzerinde oturanlara enflasyonun üzerinde zam yapabiliyorlar..mesela ablam 2000 tl ye oturuyor şuan ve 7 yıldır aynı evde bu sene 1000 tl zam yaptı ev sahibi..ama kanunda yeri var sonuçta ve 3 ay öncesinden söyledi..ama öyle 1 yıllık kiracıya yapamaz kafasına göre zam