gozdeikra 50 günlük bebeğimin göbeğinde et parçası kalmış ve büyük olduğunu söyledi doktor.krem verdi 15 gün kullan sonra çocuk cerrahisine gel yakalim dedi.Çok korkuyorum yaşayan varmı? Nasıl bir operasyon bu?
Obsesifk gozdeikra hiç korkma canım kibrit gibi bi çubuk ucunda gümüş nitrat var onu deliğe sürüyor acımıyor hiç 🙂
Yagizemine gozdeikra 1-2 dakika suruyo canim benim bebegimin 2 kere yakildi aci hissetmedi uyutma yada uyusturma olmuyo kenarlarinda yanik olabilir korkma demisti doktorum
Esrelf gozdeikra canım gümüş nitratı kürdan gibi bir çubuğa batırıp göbeğine sürüyor. Ağrı acı yok. Adı yakmak olunca korkutucu geliyor.