Semanurozgan benim kızım 14 günlüktü kontrole götürdük 14.2 çıktı doktor acil yatırmamız lazım bilmem ne dedi ben istemedim hemen eve getirdim mama takviyesi yaptım sık SIk da emzirdim güneşe yatırdım 1 günde faydasını gördük,sarılık çişle atılıyor,yenidoğan hemşiresi arkadaşım biz veriyoruz istersen sen verme ama 1 çay kaşığı şekerli su demişti vermiştim 3 günde topladı kızım mama ve güneşin de etkisi fazlaydı