Anneler merhaba 3.5 aylık bir kızım var ve ne yazık ki kolik. İlk iki ay benim için tam bir kabustu sabaha kadar süren ağlama krizleri uykusuzluk derken onunla birlikte ben de sabahlara kadar ağlıyordum iyice depresyona girdim hayat kalitem sıfır ev işleri vs derken eşime kendime tahammülüm kalmamıştı damla colex beyaz gürültü masaj fön aspiratör her şeyi denedik sabaha kadar gaz çıkarmak için kucakta uyumaya alıştı sadece benim kucağımda uyuyor sonra bel fıtığı oldum dikişlerim dayanılmaz ağrımaya başladı biz de mecburen sallamaya başladık beşiği kabul etmedi ayakta sallamayı kabul etmedi son çare çarşafta salladık sonra hamak aldık derken hala bir şekilde ya kucakta ya hamakta çarşafta sallıyoruz buna da TMam dedik bu defada yatağında yatmıyor çocuk ya kucağımda yatıyor ya da sallanarak beşiğe koyduğumuz an uyanıyor delirmek üzereyim ilk haftadan itibaren yalnız bakıyorum ve ilk çocuğum psikolojik olarak bitmiş durumdayım bir yere gidemiyorum bşr misafir çağıramıyorum sürekli ağlama huzursuzluk kaç doktora götürdüm bir şey yok dediler şükür besin alerjisini diye üç ay ağzıma süt ürünleri dahi bir şey sürmedim diyet yaptım gazı azaldı ama huysuzluk uykusuzluk gala devam nolur tecrübesi olanlar bana bir akıl versin çok uzun oldu kusura bakmayın sevgiler