Balogluum daha önce egzama sorununuz oldu mu? Benim ilk kızımın egzaması vardı salya arttığı dönemde iyice çoşar böyle olurdu ama baya kızarır pütür pütür olurdu ..kortizonlu ilaçla birkaç güne sönerdi..geçmiş olsun..bence dr unuz barsa bu görüntüyü bir de ona atın derim