Other Arçelik çamaşır kurutma makinası kullanan memnun yada memnun olmayan var mı acaba? Kullanan arkadaşlar kaç kg ve modeli nedir
elifiii Other yaklasık 10 aydır kullanıyorum, modelini yrn sabah yazarım. pozitif yanları olmasına ragmen iç filtre temizliği dısında altındaki filtreyi 3 yıkamada bir temizlemek ölüm gibi birşey. bosch makinelerde böyle bişi yok abimler bosch kullanıyorlar. eger size temizliği zor gelmeyecekse arçelik tercih edebilirsiniz.
tecrubesizanne Other ben de arçelik kullanıyorum yıkardır biraz eski modeli piyasada yok sanırım yenileri gelmiş ama o kadar memnunum ki yurtdışına taşınırken getirttirdim te Almanya’ya o kadar çok seviyorum 😀
Eymenulus Other bende kullanıyom ama önceden iyidı şimdi berbat çünku içinden bır alet degıstırdıler çok buruşturuyor beş sene önce aldım
Other Ececavus modeli nedir acaba birde çamaşır makinenizde arcelikse modeli onunda modelini yazarmisiniz
elifiii Other 3886 KT 8 kg A+++ , dışarı ısı vermiyor, ancak havadar bir yerde olmalı ikisi bir arada modeller tam randımanlı çalıştırılamıyormuş. Çamaşır makinem bosch, eger çamaşır makinesi de alacaksanız üst üste koyabiliyor servis.
Other tecrubesizanne olabilir canım benimde modeli eski çamaşır makinem 5 kg arçelik hem makineyi değiştircem hemde kurutma alayım diyorum ama kurutma için yıpratıyor dolduruyor vs yorumlar okudum internetten
tecrubesizanne Other programları var kurutucuların da mesela hassas olan çamaşırlar için narin programı seçiyorum hiç kurutulmayacak çamaşırları da kurutucunun etrafına asıp çalıştırıyorum yoğuşmalı olduğu için ısı da veriyor onun sayesinde kuruyorlar. Çamaşır makinesi de alacaksanız ayrı ayrı alırsanız daha iyi olur sizin için. Performansı biraz düşük oluyor ikisi bir arada olanlarda. Hem yüksek ısıda kuruttuğu için bebek çamaşırlarını ütülemeye de gerek kalmıyor oda sıcaklığında kuruyan çamaşırlar bakteri üretebiliyor.
Ececavus Bende hem çamaşır yıkama ve kurutma birarada olan makina almayı düşünüyorum yer açısından avantaj
Other Ececavus ikisi bir arada olanlara iyi değil diyorlar ama bilmiyorum canım.. sonuçta ayrıda alsan üst üste monte ediliyor