Kızlar 3,5 aylık 6 kilo kızım var. Boyu 62cm. 3200 doğmuştu. Sadece anne sütüyle besleniyor aslında sık sık ta emiyor. Ama doktor Biraz daha kilo alması iyi olurdu olmazsa 5. Ay ek gıdaya başlarız dedi. Sizce ben şimdiden ara ara mama vermeli miyim. Çok kafama taktım. Bir de hareketli Bi çocuk sanırım ondan da çok almıyor kilo. Napim bilemedim.