Merhaba arkadaslar bilenler varsa yanitlarsa sevinirim. 15 aylik bebegimle almanyaya gidicez. Merak ettigim bebekleri metal dedektorlu kapidan gecirmek zorundamiyiz havaalaninda. Bebekleri gecirmesek bosuna radyasyon almasalar diye dusunuyorum hu mumkun mu acaba. Guvenlikler yardimci oluyorlarmi tek düşündüğüm bu suanda