Kaan25_ 4 aylık bebeğim var kendi yatağında yatıyordu artık gece ellerini açmak için ıkılanıp ağlıyor benim yatağıma yatınca uyuyor neden acaba uykuya damakta zorlanıyoruz
sezcag Kaan25_ ayyy aynı biz ne güzel uyurdu bu aralar sürekli uyanıyor en son yanıma alıyorum kesintisiz uyuyoruz 😁 iki haftadır işe başladım acaba özlüyor uyurkende beni hissetmek istiyor ondan mı diye düşünmeye başlamıştım 4 ay 10 günlüğüz
Kaan25_ sezcag ay valla bizde öyleyiz ama beni nasıl özlesin hep yanındayım yatakda dibimde hani kokumu alıyor huysuzlaşıyoruz valla 😄 bizde 4 ay 7 günlük 😄