Benımde bebeğim 2.5 aylık gündüz salonda gece yatak odasında gece gündüz ayrımı icin yapıyorum. Bide sese alısması icin gündüzleri her zaman müzik yada tv sesiyle uyuturum doğdugundan beri alıştı zaten süpürge calışşsa kapı çalsa uyanmaz ama öksürürsem uyanır biraz değişik 😬aksam da odasına gittiğimizde anlıyor sanırım bilemiyorum karanlık diyemi uzun uyku saatleri oluyor