Byt28 Merhabalar, bebeğim 18 aylık yaklaşık 1 aydır her akşam tetagil kullanıuoruz. Diş ağrıları devam ettiğinden yine kullansam bir sorun olur mu? Yoksa kullanmamalı mıyım? bilen anneler yanıtlarsa sevinirim. Tşkler.
Bebegimm1 Byt28 en az 2 saat arayla gunde 6 kez kullaniliyor bende kullaniyorum 14 aylk bebegm yan etkisi de yok zaten