Merhaba anneler 🌼 Kızım yarın 17 Aylık oluyor inşallah. Malum pandemi bebeği olduğu için kalabalık aile ortamında büyüyemedi pek. Sürekli gördüğü insanlar sınırlı. 18 ayından sonra oyun grubuna götürmek istiyorum. Çevremizde yaşıtı yok çünkü. Ablamın kızı var çokta seviyor onu ama uzaklar bize malesef. Bir de arkadaşımın kızı var oda bizden küçük 9 ay. Kağıthanede oturuyorum. Buraya yakın civarlarda gidip memnun kaldığınız oyun grupları var mı?