Merhaba kızlar. Ben maalesef bu postu çok zor bir durumda yazıyorum. Emzirmeyi bırakmak üzereyim artık. Bebeğim 4 ay 2 haftalık. Başından beri sütüm gelmesine rağmen bebeğimin kan uyuşmazlığına bağlı sarılığı olduğu için mama-meme ilerledik. Sol göğsümü tutmadı başlarda pek, belki pozisyon yanlışlığından belki benim hatamdan bilmiyorum. Ben de yeter ki sarılığı geçsin diye sağdan daha çok emzirdim ve süreç de hep böyle ilerledi. Şimdi iki göğsüm birbirinden çok farklı hem görüntü hem süt miktarı olarak. Cahillikle böyle büyük hatalarım oldu. Şimdi de aynı şeyi yapmak istemiyorum, geceleri uzayan uykulara bağlı olarak ve gündüz de bebeğimin emme sayısı azaldığından sütüm de azaldı. Önceden sağ göğsüm ile doyardı artık yetmiyor. Sürekli mama yapmak zorunda kalıyorum. Sol göğsümü her sağdığımda ağlıyorum, 30 cc bile süt çıkmıyor. Bana yardımcı olun lütfen ya mama vermenin normal olduğu ya da bunların geçeceği konusunda. Ben çok zorlanıyorum ve işin içinden çıkamıyorum artık. Solgar maya vitamini kullanıyorum düzenli olarak, bir de rezene içmeye çalışıyorum günde 1-2 bardak. Sağım da yapmaya çalışıyorum ancak bebeğime yalnız baktığım ve biraz da huysuz bir bebek olduğundan fırsat bulmakta zorlanıyorum. Ama tüm önerilere ve daha fazla deneyip kendimi zorlamaya da açığım.