Bebeğim dokuz aylık üç ayindan beri biberon mama reddi var sütüm bitti. O gün bu gündür iştahsız. Tüm gün tarhana versem yok demez resdetmedigi tek şey bu. Diğer şeyleri zorls yediriyorum. Geçen gün yine hıçkıra hıçkıra ağladım. Eşim sağ olsun hep destektir çok kızdı bana tek derdimiz bu olsun yanımızda başka bı derdimiz yok sağlığı yerinde. Ama benim içim çok huzursuz maşallah güzel yiyen bebekleri görünce benimki niye yemiyor diyorum napicam şaştım kaldım. Çok üzülüyorum çok