SeninAnnenBirMelektiYavrm Kızlar bebeğin telsizini kapatıyorum anne telsizinden hala ses gelmeye devam ediyor. Acaba karışıyor olabilir mi baskasıyla. Yan tarafta bi bebek daha var ama telsiz kullaniyorlar mi bilmiyorum
Lulemom SeninAnnenBirMelektiYavrm ses sizden mi geliyo o anlaşılmıyor mu. Odada bi ses yapın bakın sizinkinden mi geliyo. Komşuyla da Karışabilir belki bilemedim
SeninAnnenBirMelektiYavrm Lulemom bebeğin telsizini tamamen kapatiyorum bizden ses gelmesi imkansız. Acama telsiz mi bozuk yoksa baskasiyla mı karisiyor. Birde sürekli degil arada bir oluyor
Lulemom SeninAnnenBirMelektiYavrm bence deneyerek bakın. Ses geldiğinde odada ses yapın. Sizden değilse komşuya sorun. O anda ordan da bi ses yapsınlar falan. Karışıyorsa sıkıntı 😄
SeninAnnenBirMelektiYavrm Lulemom Bizden gelmedigi kesin. Ama sürekli olmuyor günde bir kere falan oluyor
Taze1mom Bazı telsizlere yurtdışından sızıyorlardı öyle bir şey olabilir mi aceba. Öncelikle komşunuza sorun bi telsiz kullanıyor mu diye sonra garantiye gönderin derim