Oğlumda 17 aylıktı geçirdiğinde 2 gün sürdü ateşi sadece ateşi vardı başka hiç birşey olmadı bebekler rahat atlatıyormuş ateşi çıktığında calpol verdim 1,5 kaşık (1 yaş sonrası 1,5 oldu) 4 saat sonra ateşi tekrar çıkarsa pedifen verdim 4 saat sonra yine calpol dönüşümlü kullan dedi doktorumuz bunlara rağmen düşmüyorsa novalgin damla çok iyi geliyordu onun dışında bol bol su ve ıhlamur içir sarımsaklı limonlu kelle paça çorbasını içir sizde için çok iyi gelecektir ben ilaç kullanmadan sadece onunla atlattım diyebilirim çocuğa sarımsak ve limon alerji açısından denediyseniz koyun d ve c vitamini alın sürekli meyve verin kırmızı et tüketmeye çalışın umarım çok çabuk atlatırsınız geçmiş olsun