merveasl Kızlar merhaba 3aylık bebeğim var emziriyorum, 2.doz covid aşısını oldum hemşire 3-4 saat emzirme ilk sütünü at dedi. İlk dozda ezmirebileceğimi söylemişlerdi. Aşı olan annelerimiz var mı nasıl bi yol izlediniz acaba?
merve0648 merveasl bana kimse böyle birşey söylemedi. Aşı oldum geldim emzirdim. İkinci sütte geçmiyor mu sanki bebeğe saçma geldi bana
Lulemom merveasl 3 doz oldum üçünde de emzirdim. Zaten doktorda emzir iyi olur bebeğe de geçer antikor demişti. Sakın atma.
Kuzeysmoms Merhaba 2 aylık bebeğim var bende emziriyorum henüz aşı olmadım yeni olucam bu durumu doktoruma sorucam size de bilgi paylaşırım 🙏🏻
Dilara-ku 1,5 aylıkken 2. Aşımı oldum. Doktorum emzir hatta antikorlar sütünden bebeğe geçer dedi. Hiçbir problem yaşamadım