Muge35 Gercekten burda dedikleri kadar varmış korktugum basıma geldi. Gece saat bası uyanıyor kızım , yatırıyorum bes dk sonra geri kalkıyor suan 3 ay 28 günlüğüz dördüncü gecedir böyle.... umarım cabuk gecer😭😭😭
Merve_kozz Muge35 en uzun atak dönemi yaklaşık bir aydan fazla sürüyor bizdede gece uykuları bölünmeye basladı uykudan cığlıkla uyanıyor hep bi mız mız haller ay bide Sünnet ettirdik buda cabası 🙈🙈
Elele Muge35 çok zor bir atak dönemi ama geçiyor bi şekilde ve sonucu güzel gerçekten bir sürü şey öğreniyorlar bizim de tam bitmedi galiba bilmiyorum ama bir sürü şey öğrendi gerçekten :)
Ilgasali Muge35 bizde beyaz gürültü işe yaradı bazen 15 dkkada bir uyandığı bile oluyordu şimdi 3 saat kesintisiz uyuyor tabi uykusunda bile hala el kol sallıyor o ayrı 😂
Minikbirel 3 ay 13 gunde benim gaz sancıları yenıden basladı sırekli aglıyo uyku duzenı yok perisan oldum artık uykuszluk yorgunluk
Merve_kozz Muge35 hiç sorma valla hiç mutlu değil oğlum gezdiriyorum eğlendiriyorum yok banyo yaptırıyorum sakinlesin uyusun diye yok daha da 1 ay var bitmesine 😭😭
azm Aynı durumdayım çok gazlıydı bebeğim ona rağmen güzel duyurdu tek hayalim dört ayda gazı biter beşkide sabaha kadar uyur diyeydi :) ancak olmadı tam tersi oldu bir aydır yaklaşık uyku yok bitse artık şu atak denen illet. Bir yandan da güzel birşey büyüme atakları çünkü sürekli bir gelişme gözlemliyorm hoşuma gidiyor
Muge35 azm evet oyuncaklarına falan uzanmaya basladı benimde hosuma gidiyor sizindr saat başı kalkıyor mu
azm Muge35 değişiyor ya gece il uykuya daldığında iki saat uyuyr ondan sonra saat başı yarım saate bir mızır mızır ediyor uyudu tam diyorum yine başlıyor mızırdanmaya kaç aylık sizin benimki pek oyuncakla falan ilgilenmiyor sadece ağzına götürüyr eline alırsa
Muge35 Merve_kozz bizim 16 gün var gündüz pek sorun yok sadece gece saat bası kalkması var bizimkinin
Elele Muge35 eline bişe verince ağzına götürebiliyor ayakta tutunca adım atabiliyor kendi kendine dönmeyi öğrendi yatakta dört dönüyo şarkı söylerken o da sesler çıkarıyo eşlik ediyo ismini öğrendi seslenince bakıyo bunlar şimdilik aklıma gelenler 😊
Muge35 azm bnmki yarın tam 4 aylık oluyor uzanıyor dediğim cok bilinçli bir sekilde değil zaten elinin yakınına gelince tutuyor agzına götürüyor bnmde aynı
Mrvgul @Muge35 umarım çabuk geçer çünkü hem bizim için hem onlar için çok zor bi durum. Birkaç akşam ne olduğunu anlamadım sinirlendim baktım geçeceği yok şimdi sabır çeke çeke şefkatle yaklaşmaya çalışıyorum. Herşeye ağlıyor aşırı mızmız zarzor uyuyor sonra uykusunda dönmeye çalışıyor kendisini uyandırıyor🙈 baya baya gündüz dönüyor kolunu kurtaramayınca ağlıyor 😊 hep ayakta durmakta istiyor sanırım emeklemeden yürücek 😊