Uzayiko çoğu ürün indirimli olmuyo. Ama bazen olanlar oluyo. Demekki prima da onlardan. Ama genelde çok nadirdir gerçekten indirimden aldığım şeyler. Mesela mustela şampuan hep 100 küsüre alıyodum. Bi ara denk geldi 70 liraya aldım büyük boyunu. Öyle denk gelen oluyor. Ama çoğunlukla önce şişirip sonra indiriyolar