Uzaymekiii Nurrrsss bu arada ben de şimdi hesapladım daha atak haftasının 1.günündeymişiz ve kalan süre 34 gün🥲
Gupssse Nurrrsss hesaplamaya gore uymuyor bizim tarih.erken doğum yaptım ne olması gereken tarih uyuyor ne dogdugu tarih 😂😂 her zmaan atakta olmanın istisnasını yaşıyoruz. sevgiler..🥰
asellinaaa21 aynı gun doğum yapmşız sanırım bende bılmıyodum bu ara baya bı meme reddı yaşıyoruz şimdi baktım gercekten atak hafatsındaymşz
Nurrrsss asellinaaa21 hacı yatmaz gibiyim devrilip devrilip uyuyamıyorum tam dalacaken uyanıyor ahh ah böyle değildi bu bebe
Uzaymekiii Bence hergün her an atak var aksi bebelere😬 kızımda hiç atak diş sıkıntısı vs bilmedim zaten onun rahatlığıyla ikinciyi istedim. Oğlum 3 aylık hergünü ayrı sendrom ayrı atak ne meme reddi bitiyo ne ağlaması bitiyo🥲 böyle de gider herhalde🤷🏻♀️🥲