Tazebabyy
Canım benim imkanın varsa kesinlikle yoğurt makinesi al, çok büyük kolaylık çok büyük rahatlık ve taş gibi yoğurtlar yapıyor hem ev halkı hem bebişin sağlıklı yoğurt yemiş oluyor sütü ısıtmaya kaynatmaya hiçbir şeye gerek yok taze günlük cam sütler varya soğuk sütün içine birer kaşık Maya makineye koy hop 6 -7 saatte taş gibi yoğurtlar hazır.🤗🥰
Ben weweell aldım 550 ₺ 1 ay önce aldığimda .200 ₺ ye falan da var Sinbo kiwi gibi markalar.
Benim bunu tercih etme sebebim içinde küçük 7 tane kavanozu var kapaklı bir yere giderken de çantamı atabiliyorum diğer dediğin makinelerde normal büyük tek kat var ama benim makinemde de istersem kavanozlar yerine evdeki borcamı kullanabiliyorum sen de istersen diğer makinenin alıp minik kavanozlar makinenin içine sığacak gibi alıp öyle de yapabilirsin çok büyük tavsiye çünkü bir daha yıllarca hep yoğurt mayala caksın bebeğine ve sizde yiyorsunuz çok da sağlıklı oluyor.
En azından tuttu mu tutmayacak mı sar sarmala kenara koy dertleri kalmıyor.