Ben günde 4 kez burnunu temizliyorum doktor tavsiyesiyle aspiratör kullanma dedi sadece serum sık dedi yan yatırıp 2 CC bir buruna 2 CC diğer buruna sıkıyorum ama diğer taraftan çıkmıyor yanlış mı yapıyorum yutuyor mu acaba bogulursa diye korkuyorum bu işin ehli var mı yardımcı olabilir misiniz?