meervenurrr merhaba muayenesi 15 20 dk kadar sürmüştü en ince ayrıntısına kadar anlatan sizin aklinizdaki soruları yanıtlayan bi doktor. Sizle ilgili her detayi not alıyor ve bir dahaki gittiginizde o notlarla birlikte sonraki süreci belirliyor. Benim oglum 4 aylikken gittik kendisine kakada kan görmemiz sebebiyle süt alerjisi teshisi koyuldu. Diyet yapmam gerektigini söyledi (katı diyet olmamak kaydıyla) süt ve süt ürünlerinin tuketmedim ve 5 aylik oldugunda ek gıdaya gececegimizi söyledi. 6 aylık oldugunda da diyetimizi açtık ve yogurt denemesi yaptık. Bu 2 aylik süreçte kakada yogun kan gormedigimiz müddetçe problem olmayacagini gormezden gelmemiz gerektigini söyledi. Cok şükür hic kan görmedik sadece cok gaz problemi vardi oglumun. 1 yaşından sonra azalarak oda geçti. Suan 27 aylik 6 aylıktan beri tüm süt ürünlerini tuketebiliyor 🥰