Annesininvebabasininaskimira Reckless İnsaAllah ağlarda kalkarim uyucam şimdi bol bol dua ettim kizimada
BBusraa Annesininvebabasininaskimira öyle derler hep ama olmuyor genelde canım. Ne oluyorsa aşıdan sonra oluyor genelde çünkü ☺️
Pembemsii Annesininvebabasininaskimira bende bu postu açacaktım ki açmışsın canım benim oğlumda 2. Ay aşısı oldu gece birde ateşlendi daha yeni düştü 😰allah bütün annelerin yardımcısı olsun yavruları korusun 🤲