Kubraeylull Kızlar Merhaba daha önce vu doktora giden var mı Doktor nasıl ilgili mi ve hastalarına numarasını paylaşıyor my Bilgi verirseniz sevinirim 🤗
Kuzeybabyy Kubraeylull ben gittim ama begenmedim bebekle üstün körü muayene ediyor 😑 bilge tütüncüler yada sermin kuruyu tavsiye ederim
Deletedmom0099 Kubraeylull ben bir kez gittim asırı bayıldım diyemem, arkadasımın bebeğini 2 kez yanlıs tartmıstı o yüzden bir daha da gitmedim. gülten karasuya gittim en son ondan cok memnun kaldım
Smyy61 Ben 2 kere kendisine denk geldm nöbetçi olarak kendisi vardı yani ben kendi doktorumzdan çok memnun oldgm için kendisi bana çokta cazip gelmedi😅
Smyy61 Kubraeylull Kuzeybabyy Pendik şifada nilgün hanım var suan sanrm baska bi hastaneye geciş yapms soramadm daha kendisne giderken arayp öğrencm o kadar tatlı bi bayan ki oğlumu muayne ederken nasl minnos nasl tatlı tatlı ediyo insanlarla olan bağı çok güzel hemde yaş olarak daha olgun daha çok bilgili olduguna inanyorm