Ruveyd_a kaşık maması kullanan varmı hangi marka ve biberonda nasıl kıvamda veriyorsunuz 6 aylık kızım için soruyorum lütfen yardımcı olurmusunuz
birmelekannesiiio Ruveyd_a biberonda vermene gerek yok normal kaşıkla yedirebilirsin evde kendin yap bence muhallebi tarzında pirinç unlu tarifler var muhallebi yaptıktan sonra içine çok az muz falan karıştırıp yedirebilirsin hazırlar çok şekerli
Ruveyd_a birmelekannesiiio biberonda yediği gibi Kasikda yemiyor biberonu seviyor bide pirinç unu ile muhallebi yaptım sevmedi