Bebeğim 2 aylık dün geceden beri balgamı var burnu tıkalı gibi hapşırıyor sürekli doktora götürdüm ciğerlerinde bir şey yok soğuk algınlığı dedi ilaç vermedi. Ama ben daha fazla ilerler diye korkuyorum bu dönemde bunu yaşayıp ilaç veya başka yöntem kullanıp fayda gören var mı