Merhabalar oğlumun süt alerjisi var. 19 aylık olmak üzereyiz. Yarın hastanede diyet açmaya başlayacağız. 1 çay bardağı sütten kek yapıp götürmemi istediler. Ama ben henüz şeker tükettirmedim, Hurmayla ve muzla yapmayı düşünüyorum ama sanırım illa ki normal kek kalıbı boyutunda olması gerekmiyordur. Küçük bi borcam da yapıp götürsem ona göre dilimleyip, tadım yaptırırlar değil mi ?