Ylmz Bayanlar sezeryan dogum yapalı 4 ay oldu. Malesef göbeğim kaldı korse tayt almayı düşünüyorum kullanıp memnun kaldığınız bir korse tayt önerir misiniz?
sunbaby Ylmz light black marka aldım normal zamanlarda giyiyorum ama sezaryen göbeğini falan yok etmiyor yani bu sporla beslenmeyle gidebilecek birşeu olduğunu düşünüyorum
selinn_ Ylmz benim sezeryan göbeğim tamamen gitti. Gün içinde düzenli kullandım ama Gün içinde fark eder mi bilmem 🤷♀️