anayimbenn 8 Aylık olduk bugün bu bir haftadır memeyi sadece ısırıyor 2 gündür ise hiç ağzını açmıyor memeyi bıraktı mı bu aydan sonra zorlamam gerekir mi ek gıdaya geçtik iyiyiz. Bu şekilde meme bıraktırılır mu