masalperisiii Kızlar selam 👋🏻 Bebeğinizi memeden nasıl ayrısınız ve ne yöntemle ? Oğlum 13 aylık ve işe başlayacağım için bıraktırmam gerekiyor. Sağıcak kadar sütüm yok zaten ve tek göğsümü emiyor. Nasıl bıraktırdınız sizler anlatır mısınız 🙏🏻🌸
Bety masalperisiii sirkeyle bıraktırdım sabahtan itibaren hiç vermedim isterseniz kademeli bıraktırın ben doğum yapacaktım zamanım yoktu o kadar
masalperisiii Bety Benim de işe başlamam biraz acil oldu bu kadar erken beklemiyordum o yüzden hemen bıraktırmam lazım sirkeyi nasıl kullandınız ?