Ben yaptırmayı düşünüyorum oğlumda hiçbir sorun yok fakat yinede bir uzmanın görmesi daha farklı instagramda takip ettiğim biri 1 yaşında yaptırmış sonra 2 yaşında yaptırmışlar bebeğinin kreşe başlamasının gerektiğini evde siz yeteri kadar oyalamazsınız demişler bu gibi durumlar içinde gerekli bence illa bebeğimiz geri mi diye yaptırmak olmaz belki olduğundan ileri olabilir ☺️