Eminos Sen diyince bende yeni hatirladim. Benim bebişte öyleydi sonra doktorumuz dedi ki ek gıdaya başlayalım belki açtır. Gene etki etmedi. Sonra 6. Aya doğru kendi kendine düzeldi hem gündüz hem gece uykuları. Ben şunu fark ettim aç değildi nasıl 4. Atak cooook uzun sürdü etkiside çok büyüktü onu üstünden yavaş yavaş attı. Yani bence az sabır. Sonra mesela ayakta salliyordum 4. Atakta alışmıştı kendi kendine onu da bıraktı. Mesela şu an 6. Atakta gene ayakta sallanmk istiyor ama biliyorum ben onu da bırakacak şu an atağın vermiş olduğu öfke var üstünde. Bence geçecek sadece büyümesi lazım