SEDANURRRR Kızlar bu ne olabilir dün şampuanını değiştim acaba o yüzden mi döktü böyle, pişik değil çünkü
yuhumgeliy SEDANURRRR canım belki mantardır bizde de aynı problem var sizinki yine küçük bizimkini görseniz
Aalya SEDANURRRR şampuan kıyafet ıcın kullanılan deterjan da yapmış olabilir veya kıyafet oraya temas ettiyse kumaşından dolayı da yapmış olabilir
SEDANURRRR Purpura26 böyle kırmızı benek benek, resimde net değil ama pişik olmuştu bi kaç kere boynu böyle değildi
FtmAlprsln1- SEDANURRRR pişik değise krem sürme başka bir şey olursa iyice azdırıp kötü yapmasın doktora sor bence en iyisi o
yuhumgeliy SEDANURRRR bende dün sağlık ocağında öğrendim doktor mantar oluşmuş dedi trosdy merhemi yazdı inşallah düzelir