161525
Canım bence sürekli emzir ben suan o Nalet sariligi düşürmeye çalışıyorum bizde 46 günlüğüz süreklide emiyor bi turlu düşmüyor ışın tedavisine alacaklar buyuk bi ihtimal önceden cok uyumasida sariliktan kaynaklaniyor iste benim bebegimde cok uyuyo düşüşe geçtikce uyaniklik süresi artıyor bi kac gündür yine yuksek uykudan yine gozunu acamiyo yavrum,😔