Mine_ Emziren anneler yogurt yiyormusunuz.Gaz yapmadan yogurt yemenin yolu varmı.Pişirmenin dışnda ne yapabilirim.
Tugba06 Mine_ Mine_ canım ben ev yapımı mayalıyorum dogal mayadan.. Bebegim iki aylık simdiye kadar bişey olmadı şükür..
Suleasya Gaz yqoar mi bilmiyorum ama her yediğim de bebeğime pişik yapıyor benim de .suan 6 aylık oldu kızım yeni yeni az az yiyorum
Yica Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum am gaz yapmaz yoğurt. Belki intoleransı vardır. Kardesimde öyle alerjisi var süt ve süt ürünlerine aşırı ağrı yapıyor onda