Gzd Günaydıınlaarr🌺 bu çiçeğimiz karda yanmış tekrardan yeşillendirilebilir mi acaba? Ne yapmamız lazım vitamini falan varmıdır bunların 🙄
nilisko Gzd aynısından bizde de vardı kızım oymuyor diye balkona koymuştum bende. Budayacaktım yani yapraklarını köke yakın yerden kesecektim ben eşim gidip muz soyar gibi yapraklarını soyarken dalını kırmış 😕
Minnakelifim03 Gzd nilisko çocukta alerji yapıyor bu çiçekler toz da tutuyor açıkçası sürekli silmek lazım yapraklarını. Kızım sürekli hasta oluyordu çiçeği arka odaya götürdüm şimdi hasta olmuyor. Doktora sordum alerji olmuştur dedi çiçeği başka odaya alın dedi
Gzd nilisko yaa bende iç mekanda alerji yapabiliyomuş diye okudum bi yerde o zamanda baya hastaydık ona yordum eşimin iş yerine gönderdim onlarda bahçeye koymuşlar karda unutmuşlar🥲budamak işe yarıyomuymuş deneyeyim düzelir inşallah ya
Gzd Minnakelifim03 yaa bende ondan evden gönderdim çiçek geldi biz ailecek nezle-grip gibi bişey olduk ama çiçek gitti bizim hastalığımız geçmedi, şimdi böyle görünce de üzüldüm toparlansın diye eve geri alıcaktım ama şuan bilemedim🙇🏽♀️